Aktuality

Vydavatel Drbny obměnil top management
Třetím jednatelem Trima News se po úmrtí společníka Petra Jiřičky stal nově Josef Gust. Vydavatelství Trima News, které produkuje regionální zpravodajský web Drbna, prošlo změnou v top managementu. Pozici třetího jednatele společnosti zaujímá po úmrtí společníka a…
Read Morearrow_forward 
Drbna má za sebou další milník. Překonala hranici milionu reálných uživatelů měsíčně
Milion reálných uživatelů měsíčně. Takový byl vytyčený cíl skupiny webů regionálního zpravodajství Drbna, kterou provozuje vydavatelství TRIMA NEWS. V březnu roku 2020 se podle výsledků měření projektu NetMonitor tuto hranici podařilo významně přesáhnout. Jako celek…
Read Morearrow_forward 
Regionální weby Drbna zvyšují obrat a dál expandují
Regionální weby Drbna chtějí letos otevřít další novou pobočku a plánují dosáhnout na milion reálných uživatelů měsíčně, říká spolumajitel Libor Matoušek. Od konce loňského roku vstoupily regionální zpravodajské weby Drbna na území hlavního města. Rozšířily se tím do osmi…
Read Morearrow_forward 
Drbna obsadila další město. Svou redakci má také Praha
Vydavatelství TRIMA NEWS s.r.o. rozšířilo projekt Drbna do dalšího města. Od začátku prosince najdou aktuální zpravodajství obyvatelé hlavního města na portále Pražská Drbna. Jde už o osmý krajský web zpravodajského projektu. „Na otevření pražské pobočky…
Read Morearrow_forward 
Regionální weby Drbna prošly významným redesignem
Po několika měsících vývoje přišlo vydavatelství regionálních zpráv Drbna s novou podobou webu. Vydavatelství regionálních zpráv Drbna uvedlo novou podobou webu a přešla na responzivní design. Od vzniku projektu v roce 2011 jde celkově o čtvrtý redesign. Tentokrát se…
Read Morearrow_forward 
Regionální weby Drbna se rozšiřují, chtějí milion uživatelů
Regionální zpravodajské weby Drbna.cz zvýší na podzim počet krajských měst, ve kterých působí. Zpravodajské weby skupiny Trima News, které vycházejí pod značkou Drbna, zvýšily souhrnnou návštěvnost a rozšiřují se do dalšího krajského města. Na podzim vstoupí i…
Read Morearrow_forward 
Vydavatel Drbny: V regionech chceme být jednička
Absolvent magisterského studia na Ekonomické fakultě JU Libor Matoušek je spolumajitelem a vydavatelem Drbny, úspěšného regionálního on-line média, které se z Českých Budějovic postupně šíří do dalších měst. Devět let také stál za úspěšnou celorepublikovou…
Read Morearrow_forward 
Drbna zaujala také na akademické půdě
Síť regionálních zpravodajských serverů Drbna vydavatelství TRIMA NEWS zaujala také studenty žurnalistky, kteří se tomuto tématu věnovali také ve svých bakalářských pracích. Více zde a zde.
Read Morearrow_forward 
Drbna opakovaně nad dvěma miliony návštěv za měsíc
Skupina webů regionálního zpravodajství Drbna spadající pod vydavatelství TRIMA NEWS v dubnu i květnu překonala hranici dvou miliónů návštěv dle měřidla Google Analytics. Zpravodajskému projektu neroste pouze návštěvnost, ale také další ukazatele. Drbna se může…
Read Morearrow_forward 
Regionální web Drbna se má rozšířit na Plzeňsko a Ostravsko
Provozovatel regionálních webů Drbna plánuje spuštění dalších nových mutací. Regionální zpravodajské weby sdružené pod značkou Drbna se v letošním roce dál rozšíří. „V letošním roce bychom rádi spustili další dva weby na západě Čech v dubnu a poté i v Moravskoslezském…
Read Morearrow_forward 
Drbna.cz vstupuje do Královéhradeckého kraje
Po vstupu nového partnera do vydavatelství Trima News dochází k rozšíření pokrytí webů Drbna. Síť regionálních zpravodajských serverů Drbna vydavatelství Trima News se rozšiřuje do dalšího regionu. Na trh vstupuje Hradecká Drbna, která přináší zpravodajství z královéhradeckého regionu. Šéfredaktorem je Tomáš Vodička.…
Read Morearrow_forward 
Partnerem v provozovateli webů Drbna se stal Petr Jiřička
Záměrem provozovatele regionálních webů je vstup do dalších měst České republiky. Ve vedení vydavatelství Trima News doplnil Libora Matouška ml. nový jednatel Petr Jiřička. Stal se zároveň jedním z vlastníků společnosti, ve které získal 30% podíl. Většinovým vlastníkem je Libor Matoušek ml. (60…
Read Morearrow_forward 
Česká Drbna mění po šesti letech vizuální identitu
Vydavatelství Česká Drbna téměř po šesti letech mění svou vizuální identitu. Skupina šesti regionálních zpravodajských serverů se pro tento krok rozhodla z důvodu posílení jednotného mediálního obrazu. Nové logo vydavatelství je vyjádřené jako komiksová bublina ve tvaru…
Read Morearrow_forward
Latest Posts