Vyberte stránku

Třetím jednatelem Trima News se po úmrtí společníka Petra Jiřičky stal nově Josef Gust.

Vydavatelství Trima News, které produkuje regionální zpravodajský web Drbna, prošlo změnou v top managementu. Pozici třetího jednatele společnosti zaujímá po úmrtí společníka a jednatele společnosti Petra Jiřičky nově Josef Gust. Jiřičkovo místo zaujal jako jeho dlouholetý spolupracovník v News Outdoor, někdejší dvojky české venkovní reklamy. Před News Outdoor pracoval dlouhá léta pro tabákovou firmu Philip Morris ČR a poté vedl několik projektů v soukromé sféře.

„S Petrem jsme odvedli obrovský kus práce za poměrně krátkou dobu. Některé věci jsme nestihli, ale o to je teď větší naše motivace dokončit je,“ říká Libor Matoušek.

Petr Jiřička, který do vydavatelství v roce 2017 přišel také z News Outdoor, působil v Trimě News v roli „andělského investora“. Zakladateli média Matouškovi s rozvojem mediálního projektu Drbna vydatně pomohl. I jeho zásluhou vydavatelství za necelé tři roky navýšilo tržby víc než na dvojnásobek a Drbna víc než čtyřnásobně zvýšila návštěvnost. Z půlmilionu unikátních čtenářů měsíčně z roku 2017 se vyšvihla ke dvěma milionům.

Vydavatelství v posledních letech investovalo do řady technologických vylepšení, včetně nového adserveru. Další výraznou změnou byl přechod na nový responzivní layout Drbny. Drbna taky expandovala do dalších regionů. Celkově teď působí v devíti a má centrální web.

„Navzdory koronavirové situaci společnost nabrala nové pracovníky do obchodního oddělení a pokračuje v posilování obchodního týmu. Vydavatelství pokračuje v rozvoji, nicméně otevření dalších redakcí závisí na celkové výkonnosti české ekonomiky,“ oznámila též firma.