Tituly
V současnosti vlastníme a provozujeme progresivní online regionální tituly s názvem Drbna a pokračujeme v budování sítě. Více o Drbnách zde.
Hodnoty
Naše hodnoty jsou pro nás vším. Na základě hodnot se řídí všechna naše rozhodování.
Kontakt pro média
Napiš nám zprávu a my ti to rádi co nejdříve odpovíme.
Etický kodex
Jedna z pomůcek, díky které si udržujeme nezávislost. Řiďte se jím prosím i Vy.
Použití log
Naše loga najdeš v sekci pro média, odkud můžeš použít, co tě napadne.
Ochrana osobních údajů
Přečti si naše obecné ustanovení týkající se ochrany osobních údajů.
Náš tým
Libor Matoušek
výkonný ředitel
Matěj Matoušek
finanční a technický ředitel
Michael Daněk
šéfredaktor
Radek Šuba
obchodní ředitel
Filip Matoušek
mistr výroby
Náš příběh
Na mediální trh jsme vstoupili v roce 2011, kdy jsme spustili první Drbnu. Drbna je pro nás vyjádřením svobody slova a ekonomické svobody v podnikání. Díky ní přinášíme do českého mediálního prostoru nezabarvené informace a ctíme novinářskou etiku.
Od spuštění první Drbny se naše společnost významně proměnila. Díky vstupu partnera jsme změnili název na TRIMA NEWS. Z rodinné firmy se stala firma střední. Stále si udržujeme punkového ducha a naším cílem je obsadit Drbnou všechna krajská města České republiky.
Sledujte náš příběh, držte nám palce, čtěte nás a objednávejte si u nás inzerci…
Aktuality
Vydavatel Drbny: V regionech chceme být jednička
Absolvent magisterského studia na Ekonomické fakultě JU Libor Matoušek je spolumajitelem a vydavatelem Drbny, úspěšného regionálního on-line média, které se z Českých Budějovic postupně šíří do dalších měst. Devět let také stál za úspěšnou celorepublikovou soutěží...
Drbna zaujala také na akademické půdě
Síť regionálních zpravodajských serverů Drbna vydavatelství TRIMA NEWS zaujala také studenty žurnalistky, kteří se tomuto tématu věnovali také ve svých bakalářských pracích. Více zde a zde.
Drbna opakovaně nad dvěma miliony návštěv za měsíc
Skupina webů regionálního zpravodajství Drbna spadající pod vydavatelství TRIMA NEWS v dubnu i květnu překonala hranici dvou miliónů návštěv dle měřidla Google Analytics. Zpravodajskému projektu neroste pouze návštěvnost, ale také další ukazatele. Drbna se může opřít...