Tituly
V současnosti vlastníme a provozujeme progresivní online regionální tituly s názvem Drbna a pokračujeme v budování sítě. Více o Drbnách zde.
Hodnoty
Naše hodnoty jsou pro nás vším. Na základě hodnot se řídí všechna naše rozhodování.
Kontakt pro média
Napiš nám zprávu a my ti to rádi co nejdříve odpovíme.
Etický kodex
Jedna z pomůcek, díky které si udržujeme nezávislost. Řiďte se jím prosím i Vy.
Použití log
Naše loga najdeš v sekci pro média, odkud můžeš použít, co tě napadne.
Ochrana osobních údajů
Přečti si naše obecné ustanovení týkající se ochrany osobních údajů.
Náš tým
Libor Matoušek
výkonný ředitel
Matěj Matoušek
finanční a technický ředitel
Michael Daněk
šéfredaktor
Radek Šuba
obchodní ředitel
Filip Matoušek
mistr výroby
Náš příběh
Na mediální trh jsme vstoupili v roce 2011, kdy jsme spustili první Drbnu. Drbna je pro nás vyjádřením svobody slova a ekonomické svobody v podnikání. Díky ní přinášíme do českého mediálního prostoru nezabarvené informace a ctíme novinářskou etiku.
Od spuštění první Drbny se naše společnost významně proměnila. Díky vstupu partnera jsme změnili název na TRIMA NEWS. Z rodinné firmy se stala firma střední. Stále si udržujeme punkového ducha a naším cílem je obsadit Drbnou všechna krajská města České republiky.
Sledujte náš příběh, držte nám palce, čtěte nás a objednávejte si u nás inzerci…
Aktuality
Vydavatel Drbny obměnil top management
Třetím jednatelem Trima News se po úmrtí společníka Petra Jiřičky stal nově Josef Gust. Vydavatelství Trima News, které produkuje regionální zpravodajský web Drbna, prošlo změnou v top managementu. Pozici třetího jednatele společnosti zaujímá po úmrtí společníka a...
Drbna má za sebou další milník. Překonala hranici milionu reálných uživatelů měsíčně
Milion reálných uživatelů měsíčně. Takový byl vytyčený cíl skupiny webů regionálního zpravodajství Drbna, kterou provozuje vydavatelství TRIMA NEWS. V březnu roku 2020 se podle výsledků měření projektu NetMonitor tuto hranici podařilo významně přesáhnout. Jako celek...
Regionální weby Drbna zvyšují obrat a dál expandují
Regionální weby Drbna chtějí letos otevřít další novou pobočku a plánují dosáhnout na milion reálných uživatelů měsíčně, říká spolumajitel Libor Matoušek. Od konce loňského roku vstoupily regionální zpravodajské weby Drbna na území hlavního města. Rozšířily se tím do...